annaljungberg & amandaeckerbrandh

hejhej allesammans, i dag så mår ju jag inte så jätte bra, elr jag mår bra liksom så är pigg och så är bara förskyld, hes och ont i halsen, de är lite träligt när de är valbog på freda -.-
men ilaf dagen har väl vart som vanligt, sluta vid halv 4 och så följde annapanna med mig hem och då så hoppa vi studsmatta och tog kort, kommer bilder :)
sen så åt vi och sen så kom mirza med och då va vi med han, men han är ju lite trög han bah amanda får jag gå in och sätta mig vid datan, jag bah aa gör de, och då är han så dum och låser ut oss :o
mirza då...
så vi fick gå runt -.-
mamma bah vart kom ni i från haha aja inte första gången precis xd
men sen så gick vi ut och va ute lite, sen gick vi till mig igen och gjorde inte så mkt, sen vid 9 drog dom hem och jag la in bilder sen på datan och åt och tvätta av mig sminket:)
blir ingen skola i morn för mig, bättre att jag är hemma och friskar till mig lite tills valborg, för jag vill ju inte va sjuk då :o
aja hare bra så hörs vi i morn förmodligen, pusssss! <3
---------------------------------------------------------------
här kommer lite bilder :D







Kommentarer
Postat av: nicole

sötnosar <3

2010-05-23 @ 17:14:31
URL: http://thepriceiswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0