Dagen med anna älskling! ♥

hejsan sväjsan! :D
orkar inte skriva om allt men lite ialf :)
har vart med anna hela dan, efter skolan så gick vi hem till mig
och bytte om och sen gick till anna och åt mat och sen åkte vi till frissan och klippte sne lugg :D
sen när vi kom hem så cykla jag och anna till halvars och åt våran första glass för i år, as gott vare , lite kallt då och då haha men de sket vi i vi åt en då :)
sen cyckla vi hem till anna och sen gick till mig, och då så tog vi lite kort, vi har nog gjort de hela dan tror jag :o
lite kul äre ju när det är fint väder ute också :)
sen fika vi lite och träna på no som vi har fehör på i morn -.-
sen gick hon hem vid kvart över 9 ungefär och nu sitter jag här.
kommer komma lite bilder också.
Hare bra! 

2 bilder från i går som eve tog också :)














                      jag älskar dig anna ljungberg! <3


Kommentarer
Postat av: anna ljungberg

Jag älskar dig mycket mer Amanda Eckerbrandh!

Jätte bra dag älskling <3<3<3<3<3

2010-04-13 @ 22:33:30
URL: http://ljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0