dagen!

lite smått om dagen och kvällen, mamma shussa ialf ner oss till stan och så gick vi där och kolla lite
mäst på kläder fan som man är kär i :o
sen åt vi på mc och sen efter så hämta beccas pappa oss och då shussa han hem oss till eve, och då färga
jag eves hår, becca hjälpte lite till de blev jätte bra :) bästa jag :D
sen efter så gick vi hem till mig så åt jag och sen så kolla vi lite videon och sjöng lite, sen efter gick vi hem till becca och kolla på film, vi såg luftslottet som sprängdes as bra va den, dom som inte har sätt den :)
sen vid kvart i 11 så va filmen slut och då så spela vi kort haha as kul äre för jag är störd i huvet¨:o
haha, sen vid halv 12 kom pappa och mötte mig, sen när jag kom hem så gick jag ner och tvätta av mig sminket och städa lite i rummet, sen så satte jag mig vid datan, och nu sitter jag här.
de va väl lite om dagen, skriver i morgon i gen.

puss! (K)

eves hår efter färgningen, ni kan väl nästan gissa vem som är hon då? ;)
älskar dig sötnos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0