förlåt för dålig uppdatering har glömmt bort den helt ;o, men de skare bli bättring på :)

har i alf gjort en ny header till bloggen, känns bra för den andra va så jävla tråkig usch!
men ialf i natt sov eve över hos mig :)
vi gick och la oss vid hmm.. halv 1 tror jag men vi somna någ inte fören över 1 som vanligt vi bara ligger och skrattar, smsar och pratar och så mmm sen somna vi och sen på morgonen vakna jag vid typ halv 7 gick upp och tvätta mig och börja fixa mig lite, förökte få upp eve men de gick ju inte ;o
typ döööd elr nått haha, nää rå men seg va hon ialf som vanligt får aldrig upp henne, ska inte gå in på ditaljer nu precis, men ialf vi åt frukost sen  och gick till skolan,  vi hade mentorsråd i början, sen vid 9 spanska aa och sen har vi haft slöjd och matte de sista tråkit -.-
men vi sluta ialf tio i 2 och då gick jag och eve hem till mig, och fika (a)
som vanligt kommer bli tjocka snart xd
haha nää då om man tränar så håller man någ allt sig i form  :)
jag är lite trög skirver lite märkligt gör jag -.-
men sen så blev det äta mat också och sen åka och träna, men har ailf duschat och ska snart äta nått lätt och sen lägga mig tror jag, men hare bra sötnosar! <3

DAGENS OUTFIT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0