1 april vare i dag då, och de betyder ju att jag fyller år om 2 veckor och en dag yaaah! :D

hejhej, kom hem för en halvtimme sen ungefär, men i alf när jag kom hem så åt jag bara något lätt, sen
gick ner och satte på datan och nu sitter jag här och skriver inlägg då. :)
i dag då så ska jag vid 5, halv 6 till min kusin som fyller år i dag, sen efter de ska jag till gårn tror jag de blir, tänker ju inte sitta hemma och ruttna heller hihi, men skriver väl mera om dagen i kväll pusspuss!

grattis älskling på 15 års dagen, ha värdens bästa födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Madssarah

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-08-24 @ 11:38:44
URL: http://madssarah.blogimagine.com
Postat av: Amanda Eckerbrandh

thank you so much! :)

2011-08-24 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0