söndaaaag

hejhej kom hem för en halvtimme sen ungeför har vart hos eve med becca, tänkte skriva lite om dagen,
ialf i dag så gick jag upp vid halv 11 fixa mig lite och bytte om och sen åt frukos och sen åkte till borgsmo
och mötte upp laget och sen åkte till Motala spela våran sista serie match som vi van med 5-3 så jävla bra tjejer älskar er! sen åkte vi hem och då så gick jag in i en dusch och sen gjorde i ordning mig och sen kom eve och becca till mig, vi skulle träffa bellen och becca fleming med men nae tydligen inte... -.-
så vi 3 gick ut lite och tog 119 bussen ner till stan och gick runt lite, sen så åkte vi hem och gick till eve och spela kort as kul vare haha fyfan va vi skratta och sen börjar dom 2 skratta åt mig också haha fattar inte ens vad som är kul igentligen dom bara skrattar åt mig haha så jag skrattar med dom alltså så skrattar jag åt mig själv (a)
jävla pajjas är jag någ enligt dom :o
men ialf sen vid halv 12 så gick jag och becca hem, eve gick också med oss en bit men aa nu sitter jag här ska snart tvätta mig och borsta tänderna och sen lägga mig, ha det bra pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0