YAAH äntligen freda nudå! :D

hejhej snyggingar i dag så fyller min sysetr år dan efter mig och gräjer hahah xd
så hon har också fått en massa precenter nu då :)
men ialf skolan har väl vart bra lite trött då och då och inte den dära värmen ute som de va i går -.-
de va lite synd de rängna lite i morse men sen blev det ju lite fint fram åt dan och nu på kvällen med :)
ska ialf på ektorpsdiscot i dag med bellen och nina jätte kul skare ju bli :D
men skriver mera i kväll kanske ha det bra pusshej! (K)

hahah bellen älskar dig, men nina gumman haru klippt bort dig elr på bilden? :(


                          jag älskar er mest älsklingar! <3

Kommentarer
Postat av: ninavidinlic'

haha, aa ja kännde för o ta bort mig själv. :)) <3

2010-04-20 @ 10:18:51
URL: http://ninavidinliic.blogg.se/
Postat av: maria

vart är leopardtröjan ifrån? skitsnygg! ;)

2010-04-20 @ 15:30:15
URL: http://mariagojefors.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

tack gumman, emn annars så är liopard tröjan är från bikbok :)<3

2010-04-20 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0