TJA PÅER :)

Idag har jag vart på maxi köpte ett par springskor och shorts, sen när jag kom hem åt jag och sen kom fanny till mig.
Sedan gick vi ut och gick runt och sen kom becca ut och då träffa vi henne med, vi gick till vildbergen och satt på ett dagis och prata och sen gick till centrum och köpte tuggumin. Sedan vidare hem till mig och hoppa studsmatta lite, becca drog vid 10 ungefär och fanny vid kvart i 11 och nu sitter jag och redigerar bilder och skypar med eve :D
ha en bra kväll/natt puss påer lovers !

Bilder tjommer :D







                                        love you !


Kommentarer
Postat av: fanny aronsson

älskar dig amanda & rebecca :D <3<3

2010-08-12 @ 15:18:29
Postat av: hamdi

pullor <33

2010-08-12 @ 16:05:56
URL: http://danchallqueen.blogg.se/
Postat av: vaneza

vad har du för kamera? <333

2010-08-15 @ 23:06:45
URL: http://vanezavergara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0