tjatja amandaaaaa här :D

Har inte skrivit på en eller två dar men de blir så ibland.
Men idag så har jag träffat anna och leo kul kul :) Vi gjorde inte så mycket i början kolla på new moon, sen åt vi och sen gick ut och gick runt lite, sen drog vi till anna igen så bytte hon om sen gick hon till sin pappa och jag hem och duscha sen kom anna och leo till mig sen gick vi till ifk matchen, dom mötte hammarby i dag värdens liv brajobbat men ifk va med 1-0  (y) hehe, sen gick vi runt lite igen och sen träffa vi adnan, ralle och sen hans kusin sen drog jag, anna och leo vid kvart över 10 kanske den va? hem till mig, de första jag gjorde va och äta nått och dom andra gick ner och gjorden nått ;), sen vid halv 12 drog de två människorna för då slängde jag ut som med huvet föra :D, nää skojja bara :), men aoo nu sitter jag vid datan och gör nothing ska lägga mig strax tänkte jag är lite trötter. Sov gott gullungar och puss påer! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0