Tjena :D

Sitter i eves säng nu och har precis gjort i ordning mig och satt på mig mys kläder i dag för det är typiskt söndags slapp i regnet också :) lite skönt i bland är det faktiskt :)
Becca kom nyss också vi får se va vi hittar på, men jaa nu ska jag va lite social med dom andra två sötnosarna.

Morgonen - förmiddan
Idag vakna jag och eve vid 2 typ och låg i typ en och en halv timme, sen gick upp och gjorde frukost sen efter de satt vi på en film och såg klart den. Efter det så rörde jag på fläsket och gjorde mig i ordning mig lite och nu är jag klar och nu börja eve att göra ordning sig :) Och nu är vi klara  och klockan är 18:51 och blir klara nu, bara legat i sängen hela dan haha skönt är det faktiskt :p men nu så får ni ha det bra pusselipuss :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0