tjenixen

Sitter här och kollar ut i fönstret så spööööööööööööööööööregnar det och oscaaaar :O, fybövulen säger jag bara träningen blev inställd för de och utebion vet jag inte om de blir att gå på i dag i de hära piss vädret -.- aja vad ska man göra hmm... har iaf städat mitt rum i dag och vart duktikt typiskt inneväder för de eller vad säger ni?
Men aa får väl se vad som händer med den hära dagen dådå, puss !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Måndag
Ska skriva om gårdagen, jag gick till linnea vid 5 och sen vänta vi på vaneza, bellen och isabelle, sen när dom kom så ringde vi på en massa dörrar i lägenheterna brevid och fråga efter kakao tillslut fick vi tag i de :D hehe vi baka brownies, jag och vaneza åt mäst vi mådde fan illa efter usch haha så vi la en hawaii hatt över för vill bara inte se de mera :p, sen kom linnea källström med. Sedan började vaneza bli lite busig så la mousse i linneas hår haha och då började alla göra de förutom jag för jag gömmde mig bakom nån jävla klädhängare ahahha xd mousse krig blev de av allt haha herregud va man skratta då ;o sen duscha vaneza och isabelle håret för de blev jätte mousset bellens med igentligen men hon sket i att tvätta det, sen vid 10 drog jag hem, de va går dagen de :)

Bilder



jag i en hawaii hatt gullig ;o


glassyren

så blev den efter att den har vart i ungnen, sen skär man upp dom i bitar.

bellen och isabelle skärde upp gurka sen la de i en skål
och dränkte dom med salt ;o


                               Fanungar älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: gabriella&melodie

Nu har vi valt ut fyra bloggar. Varsågod att börja rösta !

2010-08-17 @ 18:19:47
URL: http://namnfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0