Måndag

hejsan påer!
idag hare vart en vanlig skoldag, sluta vid halv 2 som varje månda, gick hem såg på tv, sen satte jag mig köket, slog upp matteboken och all skit, sitter där som ett frågetäcken och fattar ingenting, så sket i de så fick de ligga där tills mamma kom hem så hon kunde förklara och hjälpa mig haha :p hatar matte inte kul alls... menmen, nu sitter jag vid datan lite småtrött efter pluggandet så har inge mer att skriva om idag pussss!



                     Två bild från förra vintern sakna!
                            Sophia, mirza och jag!


Kommentarer
Postat av: sophia

awwww !!!!!

2010-12-11 @ 18:38:40
URL: http://dehlinen.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

2010-12-15 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0