:)

Fredagen
Den 24 december, ska berätta lite om min julafton, blev väckt av min syster först vid tio i 9 och hon ville att jag skulle gå upp och de ville verkligen inte jag, sen kom hon vid halv 10 igen och väckte mig så då gick jag upp ur sängen sen gick upp till vardagsrummet och då log de en massa julklappar under granen, så fick en massa på morgonen, kläder pengar och sånt, sen åt vi frukost och sen gick jag ner och duacha och gjorde i ordning mig. Vid kvart i 2 åkte vi till min mormor och morfar, och så fika vi lite först, sen såg bästa Kalle anka och hans vänner sen förstår de kom en tomte hehe tyckte mina små kusiner va jätte kul hehe, sen öppna vi en massa julklappar, fick en massa där med både kläder, pengar, smink, parfym, ansiksmasker, naglack, armband, väska, bhar och sånt nått mer vare men kommer inte ihåg men de va bästa ändå blev jätte nöjd :) Blev ni med dom som fick? :) Sen blev de julmat dö gott är de med julmat bästa hihi :D sen jaaa så satt folket och drack glögg usch på de lukat skit om de haha, sen pepparkakor, choklad och sånt med, sen vid halv 10 åkte vi hem och då packa jag upp mina saker jag fått och gjorde ordning lite i rummet, sen skypa jag med fredde och sebbe haha försköna killar de där :)
sen somna jag inte förns halv 4, de va min julafton!




Lördag
Vakna vid halv 1 gick upp och åt frulle sen gick ner och gjorde i ordning mig, eve och jag skulle möta emma vid södertull för hon råka ta fel sko i fredas hos anna så vi har varandras sko haha :p så tokigt de kan bli så den SKULLE vi  byta men sen mådde hon inget bra hon fick feber så vi bestämde att vi skulle byta i morn för hon skulle till stan även fast hon va sjuk sa hon hehe så söt hon är :) men aa de blev ju inget sko byte som sakt så då gick jag till eve istället och vi gjorde inte så mycket faktiskt, men sen fick vi till mig och ladda ner en film Insane hette den den va väl bra :) sen gick hon hem vid 12 ungefär och nu sitter jag och skypar med sötbästa fredde hihi, men nu har jag inget mera att skriva, de va fredagen och lördagen då, pusshej :*



                              Love You Sweetheart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0