Då vare tisdag!

I dag så gick jag upp vid kvart över 6 gick upp och fixa mig sen gick och
mötte anna och gick till skolan:)
i dag sluta vi halv 4 men bästa i dag på musiken, vi hade vikarie
och mna fick sjunga i mikrofon så anni och jag va på det direkt och sjöng i jäl haha
sen gick jag hem och satte mig vid datan och träna lite no och liote så, sen vid
kvart över 8 gick jag till gårn och där träffa man ju en massa trevligt folk:D
sen vid halv 10 gick jag hem med frida, tolga och harri och nu sitter jag lte vid datan igen
och tränar på no som man kommer få prov på i morn-.-
men snart ska jag tvätta avb mig sminket och borsta tänderna och sova.
godnatt alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0