tisdag..

hejhej bloggisen:D
i dag gick jag upp vid kvart över 6 gick upp och fixa mig,
och sen gick till skolan vid 8, eve och jag kom inte försent i dag grattis till oss!:)
men iafl i dag så sluta vi i min mentorsgrupp vid 20 över 2 för våran musik lärare va inte i skolan,
så dom som har bild får va kvar i skolan till halv 4 haha:p
men nu är jag hemma i alf och jag gör typ inget ska träffa eve i dag och så
ska vi gå till gårn och va med på någon speciel kväll eller nått det stog nått sånt på
pappret vi fick och då  ska vi få 2 rätters och priser inte för vad precis, och sen mys eller nått.
Får väl se om det blir kul men det tror jag:D
Får se om jag skriver mer lite senre om vad vi gjorde och lite sånt om jag nu orkar.
pusssssss!


fick bli en bild på mig och sophia love´u!(inte en ny bild precis xd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0