:D

Hejsan bloggisen :D
Idag vakna jag runt halv 12, gick uppåt och åt frukost, sen gick jag ner och gjorde i ordning mig,
sen vid kvart över 1 så åkte jag, mamma och alice till stan och kolla, fick lite saker, så gullit av min mor :)
sen efter stan så åkte vi till halvars och åt glass, så gott så :)
Efter de så åkte vi hem, jag satte mig vid datan sen gick ut och gjorde pappa lite sällskap när han grilla
bästa grilla, de är ju bara för gott :D efter maten gick jag till eve, vi kolla på tv en stund, sen kom tim också
jag satt vid datan lite och dom gjorde nått annat ;) sen mkt sen känner jag hehe, men ialf vid 10 drog tim, jag och eve fika lite och sen åt vi piggelin och såg film, vid halv 1 sedan gick jag hem, fast gick inte hem på dirren eve och jag gick en promenad :) och nu är jag hemma och sitter vid datan, känner mig hugrig i magen faktiskt, vad brukar man göra då? Äta just precis, hej då nu ska jag ta och äta nått :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0