........



Tjejer, älsklingar !
jag sakanr er enothälsike mycket, vi alla har glidis i sär, de är några som jag fortfararande håller i hop med
men de är inte alla ! jag vill ha våra tjejkvällar tillbaka, vill ha tillbaks oss oss oss !
Inget är som förr alla har förändras, jag menar värkigen alla till och med jag...
Hur ska jag göra för att få tbx er? Vi va som systrar för varandra vi hållde i hop, berätta för varandra om man inte mådde bra, vi va några man kunnde lita på, som man kunde säga precis allt till, men inte längre...
Vill bara att ni ska veta tjejer att jag älskar er sjukt mycket och saknar er sjukt mycket och vill ha tillbaks allt, vill bara att ni ska veta vad jag tycker och tänker nu, vet ju inte vad nu tycker men aa så här tänker, tycker och känner jag ! ♥
( Ni bettyde enormt mycket för mig, och gör det en i dag men som ni vet så är ju inget som förr :/ ! )



Kanske inte finaste bilden som jag gjort men den betyder en då för människorna på bilden är dom jag älskar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0