Hos Eveline <3

Tjena mitten bena :D
Sitter hos eve nu och vi har precis ätit, lite gott vare faktiskt :o vi tänkte sätta på en film med också, de gillas (y
Vi vet inte precis vad vi ska se för film men kankse någon beck film, himlans länge sen man såg dä, i allafall jag och eve ;o men jaa vi får väl se vad det blir :) Men aa jag sover hos henne i natt mysigt :) Vi får väl se hur länge vi håller oss vakna hehe brukar bli runt halv 4, 4 sen så somnar man men inte när man är själv, jo fast i bland :p
Har inte så mycket mera att säga en att ni får ha det så bra och att ni sover gott inatt för det tänkte jag göra :D
pussssss :*

En bild från idag :)

Några små bilder från kvällen/natten hos älsklingen eve <3

Eves saltgurkor :p



                                      jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: eveline rejsmar

Jag älskar dig med!

2010-08-04 @ 23:52:24
URL: http://evelinerejsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0