Min dag med bästa Anna :D

Hejsan hejsan :)
I dag kom mamma in vid kvart över 10 och väckte mig för mitt alarm hade ringt 3 gånger men jag hör ju inte dä haha, men jag låg kvar i sängen ett tag och kolla på våra bästa år, bra som snus :D haha bar vissa som fattar vad jag menar med snus xd, sen vid kvart i 11 gick jag upp och gjorde i ordning mig och sen åkte jag, mamma och Alice och hämta Anna och sedan åkte ner till stan, sedan gick jag och Anna själva och gick runt egnavärldar haha och sedan åt kyckling kebab länge sen vi åt det :o. Sedan tog vi bussen till Anna och packa och lite så och sen gick hem till mig, vid kvart i 6 gick Anna hem till sin pappa och åt och efter kom hon tillbaka till mig, sedan vid kvart i 10 hämta hennes pappa oss och åkte till utebion, Farsan vad det haha döö bra är den :) Efter filmen vid typ kvart över 12 kom hennes pappa igen och hämta oss och skjussa oss till lilla mig, och nu gör vi inte så jätte  mycket blir oboy för mig och anna på ballkongen när alla sover hahah :D jaa ni nu har jag inte så mycket att säga mer att ni kanske vet att Annapanna sover här i natt, mysigt mysigt, me ni får hare så bra så hörs vi antingen ett sista inlägg lite senare eller i morn, pusshej ;**

Bilden på mitt och Annas goda mys (a)


Inte bästa bilden precis :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0