Min dag :)

hejhej :D
min dag i dag har vart jätte bra och skön, de börja med at jag vakna vid 11 kan jag tro? låg i sängen i en timme tyåp haha seg jag är :p men aa alice kom in och la sig brevid mig med och prata lite med mig, sen gick vi upp och åt frukost, sen åkte jag, alice och pappa till stigeborg och bada medans mamma va hos frissan och slinga hennes utväx hon hade hehe, men aa vi va där ialf och bada och sola, jag har faktiskit blvit brun i dag, yeeah !! :D
sen när jag kom hem åt vi mat och sen gick jag neråt och tog en dusch, sedan gjorde jag mig i ordning lite lätt och sen gick till eve där anna, tim ocgh sebbe va med :) vi lyssna på musik och snacka lite, sedan vid 9 drog anna :( hon ska åka på läger i morn och är borta i 12 dagar kommer sakna dig älskling ! :( men jaa kul för hene ialf, sen vid 10 drog vi andra hem, och just nu sitter jag oh gör ingenting typ ska skypa med eve i dag igen kul som vanligt ahahha :D men ni som har skype säg förfan till då för då kan vi snacka och massa mera sammtidigt , skit kul, men aa i morn blire att träffa eve, ska till henne runt 10 och sola med henne sen vid 12 så forsätter vi solningen hos mig för då är solen framme på min baksida, så aa sen får vi se vad vi hittar på, men nu ska vi faktiskt skypa, ha de bra pusshej ! :** ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0