måndaaaag 22:05

hejhej fosätter lite nu med vad jag har gjorti dag eftersom jag inte han förut när jag skulle träna,
men ialf eve och jag vakna vid hmm... halv 7 fast eve låg kvar i sängen, henne får man ju aldrig upp -.-
haha men så kan det ju bli i bland, men ialf, sen fixa vi oss och så sen åt frukost och sen gick till skolan, vi kom 5 min försent men aa sånt som händer inte mkt igentligen men aa för lärarna äre väl säkert det ?
vi börja med att ha mentorsråd i alf och fick skriva våra veckansmål och gräjer,
sen vid 9 så hade vi spanska as trött va jag på lektionen, ögonocken bara slockna ju nästan -.-
fattar ändå inget på spanskan, men aa som jag är så är jag ju jag lite störd i huvet så inte så självklart att jag inte fattar nått då.. HAHA jätte kul värkligen..

sen hade vi rast och sen slöjd och sen rast och efter matte, kolla vi börja vid halv 1 och våran matte lärare kom inte och våran lärare säger att om inte en lärare kommer efter 10 min en kvart  då får ni gå hem om det är sista lektionen alltså tror jag ;o men aa och då vänta vi i en kvart på henne men hon kom ju fan inte sen när vi la in våra mappar och bajs i skåpen så kommer hon och säger att hon blev inkallad till rektorn och massa skit, och liksom vi ska få gå hem om vi inte visste nått och väntat i en kvart -.-
gör ju inget igentligen skönt med mindre matte, men en då... men vi fick ju inte gå hem så vi fick sitta och jobba då rå, haha mirza och jag vi prata as mkt på matten så hon fick damp på oss och sära på oss hahaha och sen när hon frågar vad pratar ni för och massa och om vad då säger vi om matten bara och hon skriker värkligen får ju fan tiningtuss :o lite märkligt men aa kul att bara va konsentrerad på jobbet då?
nae de tycker ju inte jag ialf! sen sluta vi vid 10 i 2 tror jag aa de gjorde vi, eve och jag gick hem till och gjorde inget typ, jag skulle fixa hennes hår, så de gjorde jag och så satt vi vid datan och lyssna på musik oh dansa lite :)
sen åt vi också, och sen så bytte jag om till träningen och sen åkte och träna.

Nu så sitter jag här framför datan har duschat typ nyss, ska äta lite och sen lägga mig, är jätte trött!
pusspuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0