onsdag vare då då!

hejhej, kom ut ur duschen typ nyss jätte skönt vare att dushca :)
och nu sitter jag vid datan med en turban i huvet haha och en jätte skön filt om mig,
ska snart borsta håret och sen äta nått och sen lägga mig och sova.

lite om dagen då rå!
vakna vid kvart i 7 va värkligen jätte trött -.- men gick upp och tvätta mig och så,
och när jag sminka mig så slockna ögonen hela tiden så jävla jobbigt äre, men lyckades sen till slut att bli lite piggare, sen vid 8 typ kom eve och så gick vi tsm till skolan, vi hade engelska föhör i dag på 37 gloser, as svårt vare och så skulle man sätta in en massa ord i meningar... sen fick vi skriva våra skriffliga omdömmen(stavning) i engelska och svenska, sen har vi haft läsning men vi läste inte vi skulle göra nått på datan och så fick man fråger man skulle svara på elr nått sånt, sen rast sen no och efter idrott, sen sluta vi vid tjugo i 2, och då följde eve med mig hem och då drack vi te (a) sen såg vi på tv och sen gick hon hem och skulle äta och de gjorde jag med sen, och efter så åkte vi till tränigen men jag va inte med för jag hade as ont i huvet och i nacken och sen i bena och armarna, de är väl från matchen i söndags och sen träningen i måndags, jätte öm gnäller hela tiden men skrattar sammtidigt haha va tokigt.
aa de är väl min dag,

men säger godnatt nu så då ses vi och så skriver jag mera imorn pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0