skola, maxi med mamma och sen gårn med annapanna! :)

hejhej bloggen och bloggläsarna!
i dag gick jag upp vid halv 7 fixa mig och sen gick till skolan med eve,
och vi hade engelska först på morgonen skulle göra klart kärleks temat, men vet ej om jag känner att
jag är klar en... känns inte som så men men, man skulle va klar med det förra veckan tror jag, men nu är jag ju inte det och några till, sen hade vi rast, efter svenska, efter de lunch och sen so, efter de hade vi musik, vi sjöng en massa, och sen äre ju så här att jag och anni och (eve) tror jag vill ju sjunga i mickrofåner men vi hittar bara en och de ska finnas flera för vi har sjungit förr, men de lär ju aldrig bli av och när man älskar att sjunga så får man ju inte som man vill-.- våran vilja växer i skogen antagligen!
sen vid halv 4 sluta vi och gick hem och satte mig och kolla ¨på tv, sen åkte till maxi med mamma
och kolla och köpte lite kläder och gräjer och sånt som jag ska få när jag fyller år, men är inte klar en vi ska ner på stan nån dag på påsklovet med och kolla, och jag har ju ``glömmt´´ bort vad jag ska få säger vi haha xd
men i alf sen när vi kom hem vid typ hmm..  kvart över 7 och då så gjode mamma nudlar till mig och så kom anna och då åt jag, sen efter så gick vi till gårn och gjorde inget typ vi, jaa vad gjorde vi anna ja vi satt och prata och dansa lite (a)sen kom mirza och martin till gårn med så vi följde med dom ner till pingisrummet och kolla när dom spela och sen så gick vi hem vid typ 9 tror jag och då så satte jag mig vid datan lite sen börja med engelska gloserna, vi har 37 enegelska gloser till i morrn och jag kan ju inte alla, kommer inte få in några i huvet heller för den delen och samma för eve hon kan dom inte heller fast nåra kan vi men inte alla ialf, förjävligt äre! -.- HAHAH
och nu så ska jag snart svätta av mig sminket och sen äta nått tror jag.
pusselipuss (K)

någon bild på när vi hade no och skrev nåtteting haha, så den fåre bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0