TORSDAG

Gick upp vid kvrt över 7 i dag gick upp och fixade mig och så sen 2 minuter innan vi skulle börja så va ju jag utanför mig och ringde eve och sma men denna kärring svarar ju inte så jag sket ju i henne och gick, och när jag gick till skolan så ramla jag lite så där pinsamt;o men skratta åt mig själv haha ovanligt att jag gör det då när ingen annan kunnde skratta åt mig xd haha
men kom ialf inte försent bra(y sen kom eve till skolan vid 11 typ:)
men i dag så sluta vi vid 3, asså det är sjukt våran so lärare vi har nu är ju lite aa knäpp i huvet man kan göra vad som hälst i klassrummet utan att han märker eller märker gör han ju men gör ju inget åt det eller säger ju inte åt oss precis;o hahah men han är ju allt lite lustig den dära mannen:p
men efter skolan så gick jag hem med eve till mig och gjorde inget, och sen nästan direkt gick vi hem till henne och baka kladdkaka:) våran dröm vi hade framför oss skulle den bli as god en kladdkaka som ska va kladdig och massa men denna dröm blev ju krossad:( hahah eve hade mjölk i själva smeten och det skulle man inte ha, men hon har jämt i nått som inte ska i eller så tar hon mera av något haha cp, och den skulle ju va inne runt 30-35 minuter också men hon tar uten efter 20-22 min och den va ju inte klar men vi åt den en då och den smaka väl så där men enså blev man lite illamående av den för den va för rinni;o
vi är sämst på att baka kladdkaka eve:o men chokladbollar är vi rätt så bra på i alf, dom blir ialf runnda och goda:D hahah vi får träna på att baka kladdkaka eve(a)
men sen så vid halv 6 ungefär så kom jag hem och gjorde nudlar och så kom anna med och hon hade ju inte ätit så då fick hon med, nudlar kan jag faktiskt göra, ersen anna att dom blev goda?:D hahah
sen kom eve och sen fanny vid kavrt i 7 typ och då gick vi till gårn och va där till typ tio över 9 och då gick jag och eve hem och när jag kom hem åt jag lite och sen webba jag med sophia haha inte ovanligt att vi gör det xd
och sen tvätta jag av mig sminket och borsta tänderna och alldeles strax ska jag lägga mig och sova!

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0