Yxbacken:D

idag gick jag upp vid halv 7 fixa mig lite och sen så gick jag och eve till skolan, och där så sammlades alla
vid antren typ, sen åkte vi till yxbacken hela skolan nästan, sen så när vi kom fram till yxbacken så fick vi våra skidor och hjälm ochså, sen vare bara att åka:D
haha nästan ingen av tjejerna i våran klass hade åkt skider förr haha xd
det gick suvärent faktiskt(y förutom när jag och anna skulle åka liften så ramla vi av den och åkte ner på från backen med stjärten(a) haha men sen så åkte jag liften med sophia istället och då lyckades vi komma upp:D
vi skulle ju åka familjebacken jag och sophia och det tog sin tid i backen haha jag ramla(a) men kom ner till slut, sista backen i familjebacken den va jätte rolig och as kul att åka ner från och sen kom ju solen lite då och då och det va jätte härligt;) och sen så skulle ju jag och sophia åka den igen och i liften men då vare ju så här att jag tappa min ena vante i mitten av backen typ;o och stavarna vet jag inte vad ja skulle göra med så vi ramla(y
jätte bra amanda haha vi hade nästan kommit upp och aa då ramla man ju så klart hahaha, och skiderna skulle vi ta på oss för att ta en lift på vägen men det gick ju inte så bra för mig haha  så jag åkte ner i stället och sen orka jag inte åka mera i den för jag visste att samma sak kommer hända igen haha:p
sen så börja jag och anna åka den andra backen i stället det gick ju mkt bättre:D

sen vid halv 3 kanske så vare dags att lämna yxbacken och åka hem, tråkit tråkit:/
men puss på dagen ialf hade jätte kul!♥

haha bästa anna och jag åker skidor i barnbacken;)


Kommentarer
Postat av: annaljungberg

hahaha vi är bäst! älskar dig mest <333333333333333333333333

2010-03-02 @ 17:39:19
URL: http://ljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0