förlåtförlåt för att jag inte har bloggat

men har inte orkat heltänkelt, kan bli så i bland, men i alf i dag så har jag vart hos mormor och morfar och ätit mat jätte gått, sen skjussa mamma hem mig och då så ringde jag bellen och träffa henne, josefin, vaneza och linnea yngve hos linnea, sen gick vi ut och träffa pat och kiki, men kiki skulle hem så då var bara pat med men sen skulle hon med hem :/ men ialf vi gick till busshållspalltsen och skulle åka någonstans men de blev inte så vi gick hem till mig och värmde oss ist, sen efter en stund kom, alen, phille och robert också, sen vid vet inte drog dom, och nu sitter jag vid datan och gör inget speciellt, men  hare bra och puss på dagen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0