jag är sämst på att blogga

har jag tänkt på :o har inte bloggat sen i lördas inte bra...  men jag kan ju säga att ja har ändå inte haft något att skriva för att jag har vart sjuk eller har vart lite sjuk sen i fredas så där förskyld och hes så har inte kunnat prata och har inte vart i skolan på 3 dar, men jag börjar bli friska amanda igen (y) så de blir nog skola för min del imorn :) kan sjunga och prata nu jippi kunde inte de inann haha som i förra inlägget så skrev jag att de lät som jag hade en kråka i halsen och de är är ju sant men nu har jag fått tillbaka min röst yeah :D men nu hart jag inte mera att skriva, just nu pluggar jag bara lite och väntar på att filmen jag ska se ska bli klar så ha en bra onsdag puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0