Lördag

tjenamittenbenei dag är de lördag och jag vakna av att pappa kom in och väckte mig vid, han bah du amanda klockan är 4 ska du inte gå upp jag bah VAAAA? 4?!?! och då kolla jag på mobilen och då va klockan bara 11 då sa jag vad då klockan är 4? ;o han bah amen jag skojja ju bara lite hjärtat! jag sov ju så jävla skönt så förstör han jo men visst (y) de känns som att man har slängt bort hela dan då men aa :p men nu har jag ätit frukost och kollat på tv och lite så så täclnkte att de kankse är dags att gör i fräscha till mig lite och sen träffa becca, vi får se vad vi hittar på idag, men ha en bra lördag för de ska jag ha pusssss :**

                             en bild från somras! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0