De va ett tag sen

Jag skrev har ja märkt, förlåt, fast ändå inget kul att blogga
men gör det ändå när jag känner för de, men ska försöka :)
----------------------------------------------------------------------
Idag så är det fredag, hade spanska första lektionen fast bara halva lektionen typ, för våran klass skulle på teater
den va verkligen döö tråkig satt ner i 2 och en halv timma eller aa vi fick en rast på 15-10 min men ändå, aee den va ingen bra, fast hellre teater en lektion :)
Efter skolan gick jag hem och satte om håret sen gick till eve sen tog vi bussen ner till stan, slöa som inte orkar gå ner när de va fint väder menar ja hehe :p Men vi gick runt och kolla lite hon pröva ett peace linne som hon ska köpa när den hon ska ha kommer in igen, på hem vägen köpte vi glass mumsigt hihi.
Asså vet inte vad jag ska skriva ens min blogg suger skit inget kul alls men vill ändå inte sluta blogga men har inget kul att skriva, kul äre att läsa de här rå ;o inget kul men aja haha ha en härlans fredas kväll pöss!


                                puss lilla pullan :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0