lördag

Tjenis penis, har vart dålig på att blogga har jag märkt, men har glömt tyvärr :p förlåtförlåt
men ialf i går kväll va jag med eve och tim, två bängbulor i en smäll, vi prata skratta som vanligt och såg bigbrother och halvsov, sen vid tjugo i två så drog jag och timen hem och då tvätta jag av mig och borsta tänderna och sen la mig och sov som en gud.

Idag då så vakna jag vid 1, då gick jag upp och åt frukost sen gick ner och duscha.
Nu så sitter jag här och gör ingenting tänkte sätta på en film jag ladda ner igår och så får vi se vad jag hittar på senare, annars har jag inget mera att säga er så pusshej :*

nån bild på mig och alice från någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0