1 Augusti


 Jag och Rebecca för några veckor sedan.

Hejhej so sorry för så dålig uppdatering...
Iallafall idag har ja solat plus att jag också är lite halft sjuk med, inte roligt är förskyld
och de suger verkligen.. Men de ska jag inte va så mycket längre bestämmer ja.
Håller även på att göra om i rummet blir att byta golv och tapisera om, delvis för ja vill göra
om i rummet men också för när de åska så dant förr förra helgen så kom de upp vatten upp ur mitt golv
så de blev möggligt och så, not good men de är sånt som händer, inget kul direkt, så har flyttat in min säng och lite nödvändiga saker och så till lillsyrran så får sova här tills allt är färdigt och klart igen. Har bara ett problem vet fan inte va jag ska ha för tapet färg eller hur jag vill hare riktigt svårt faktiskt. Nu har ja precis duschat as skönt och nu
blire att se film, och jag ska även bli bättre på att blogga så hare bra med er puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0