In kommer ting, in kommer ting, in kommer ting kalla Kapten, Smutsen kommer fram ingen kan tvätta mig ren.

Nämen hej på mig, ne men hej påer,
inget kul att skriva här har jag en känsla av
för de kommer ändå bara upp att man vart i skolan oh så vidare..
men aa som sagt har vart i skolan idag som alla har kan jag tro, sluta vid tre
när jag kom hem åkte jag och mamma till maxi och kolla lite, när vi kom hem sen
somna jag en liten stund sen prata med Eveline i tele om en massa skit.
Imorn ska min klass ta skolfoto, jag bara hatar de jätte mycket, man blir ju aldrig bra på skiten ändå
så men aja, nu ska jag släcka mina ögon så ni alla får sova så sött, pussen :*



Två bilder från i höstas!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Kikar in och tipsar om att jag har en riktigt bra smyckestävling nu där hela tre läsare vinner ett valfritt smycke. Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/smyckestavling.html

2011-09-01 @ 09:18:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0