Jag kan va' ärlig, jag kan va' härlig jag kan va' bättre än bra, hur svårt kan de va.

Tjena mittenbena, när jag har skrivit klart här
ska jag träffa eve, har inte en aning om vad vi ska göra, men som sagt de är ju söndag
finns inte så mycket att göra då, skit väder kallt oh dant, så orkar göra i ordnings sig gör man icke,
men de är skönt att inte behöva gör de trots allt :)
Senare sen ska jag färga håret med wohoo få bort den fula utväxten och mörkare åh yees (y
Men nu ska jag ta på mig en tjocktröja sen träffa eve hare bra puss.



Kommentarer
Postat av: Hamon

Vem e du? hur gammal e du? har försökt kolla upp de i bloggen men hittar bara saker du har, ska eller vill göra =S

2011-08-14 @ 17:07:34
Postat av: amanda eckerbrandh

Jag heter amanda och vem fan är du?

vad då saker jag har eller vill göra?!

2011-08-14 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0