Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Då va man hemma igen från en kanon rolig två dagars innebandy
läger i Björkvik har vart jätte kul har kört sönder mig känner jag har sån jävla
träningsvärk i hela kroppen så man nästan blir öm om nån kommer imot mig,
men de visar ju bara en sak att man jätt nått också, plus att vi hade nått jävla pass igår där de både va
fys, dans löpning och hela skiten har nog aldrig blivit så svättig förr, men de va riktigt kul faktiskt :)
Kom hem vid 4 ungefär idag då packa jag upp mina grejer och sen duscha och åt, oh nu gör jag ingenting
är jätte trött sov nog i 2 och en halvtimma inatt, men ja ni nu har jag inget mera att bju på så vi
höres imorn pusshej :)


En ful lag bild vi tog för ett år sen ungefär, alla va dock inte med på lägret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0