I won't let you go

Hej gosisar, vet att de har vart dåligt med bloggande på denna skit blogg haha men ibland känner man helt enkelt inte för att blogga. Men tänkte berätta om gårdagen iallafall, jag och Tim sov hos eric inatt, han ska va hemma själv i en månad typ, och då gjorde vi han sällskap, vi kom runt 7 vi digga musik och ha0de de roligt, tim levde rövare som alltid haha går heller inte att motstå att inte garva haha. Vid 9 såg vi en serie på tven och senare vid halv 12 hockeyn, efter de ladda vi ner kenny starfighter, vi somna väl inte förns runt 6 halv 7-7, oh vakna runt 2, sedan vid halv 6 kom min mor och hämta oss så skjutsa vi dom två till Tim för dom hade träning vid halv 7. Nu ligger jag i sängen och väntar på att en film jag laddar ner ska bli färdig. Imorn eller idag ny dag ska jag iallafall på stan med min fis Eveline och sen färga håret. Nu ska jag borsta tänderna oh så puss så kanske de dyker upp pett inlägg lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0