Alla ♥ dag !

Glad alla ♥ dag på er alla, har vart lite seg med bloggandet har jag märkt :p haha i går körde vi match mot Motala det stod från 4-0 till dom till 4-4 i slut ändan (y hällre lika än att förlora med 4-0 faktiskt ;) hehe men ialf idag då hade vi svenska prov de känndes bra faktiskt eller aa de gick bra hoppas jag :) sluta vid halv 2 och då när jag kom hem fick jag 2 precenter faktiskt bara för de va alla hjärtans dag, fick den nya Escada parfymen för i år den luktar sjukt har den från 2009 och 2010 med och dom lukar med helt fantatiskt gott och nu den hära 2011, sen Marabou hjärtan hihi, tack så mycket mammsen :* Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med räkmackorna som vi ska äta skit gott :D hehe men ni får ha de så bra pussheej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0