Alla har ju vart små så är det bara.

och jag tänkte bjuda på lite bilder från några år tbx på mig och familjen,
 bara för jag inte har något att göra just nu.
ful va man iallafall!

 


härlig bild hahaha
jag och min kusin liam
semester i Maliorca
bara för jag är sämst på att bjuda på mig själv lite i bland :p
lille alice
man hade ju inte så där dö fin kropp precis, haha kolla bara hur högt upp man har bekini trosorna ;o
mamma & pappa i Rhodos
jag och sophia sjunger på någon julavslutning
och en gamal bild på mig och eve från någon sommar

 De får duga, nu strax ska jag äta sen träffa eve och då ska vi åka upp till borgsmo och se juniormatch som börjar vid halv 8 :)

Kommentarer
Postat av: isabell

haha så jävla underbart söt/söta. klockrent mändii :D <3

2011-02-28 @ 17:56:42
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

hihi du är söt, hahah :D <3

2011-02-28 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0