hej blooooggen :)

idag så har jag vart hos min kusin Liam som fyllde 7år som jag skrev i förra inlägget :)
han fick en massa fina och roliga saker hehe tänk när man va så liten ja ni allt va perfekt på den tiden slapp man en massa problem och skit, inte för att jag har nått problem nu men ni fattar säkert!

Men nu är jag hemma ialf och vid 6 blire att gå till farmor för hon fyller också år fast hon fyllde i tisdas eller onsdas, så de blir att fira henne med idag :) kalas dag kanske man ska säga att de är idag, alla fyllër år hit och dit men själv skänns det som att man fyller om om hundra år fast det bara är 2 månader och 9 dar kvar till jag fyller hihi, men ja hörre ni nu har jag absolut inget mera att skriva om, än att imorn börjar en ny skolvecka med plugg och träningar och skit, puusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0