RUBRIK RUBRIK RUBRIK

Hellu alla läsare, sitter och läser lite spanska här inte alls kul men de måste göras, och skypar med sjuklingen ovanlig menar jag men fanmä mycket bättre en att snacka i tele tycker jag iallafall. Idag i skolan har vi haft no prickt hela dan helt segt men sista lektionen va klart bäst hahah jag dog fyfan våran klass den är fan mobbad, alla har nått fel i huvet alltså haha tror inte våran vekarie som vi ska ha i ett år kommer vilja va kvar i våran klass så störda som vi är menar jag haha nae men gud :p
Häftstift i röven är väl skönt eller? haha xd
Men sluta vid tjugo i 2 idag och då gick jag och eve hem tilll mig och åt och sen fixa jag mig lite, sedan vidare till eve och då fixa hon sig, och sen hämta mamma oss och skjussan er oss till stan så gick vi och strosa lite i affärerna och nu så sitter jag här då som jag skrev :) men ja ni bloggar mera imorgon ha de så bra pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0