träning next !

hejhej peopel, om 10 min en kvart ungefär så blire upp till borgsmo och träna hecken av mig, är på tränings humör hehe, asså vet faktiskit inte vad jag ska skriva mer, eller jo i morn har jag studiedag, sen äre ju lov på måndag joo men bästa sova tills jag är klar vaken och inget trött så hela världen rasar ner fören! så de ska bli skönt med sportlov faktiskt :) skriver mera imorn pusselipuss :*


Om det bara kunde bli vi igen, så jag slapp drömma om det varje dag, tänker tillbaka  till den underbara tiden jag fick vara med dig, något jag aldrig kommer glömma...
Men de får väl bli att drömma vidare om dig då, världens finaste kille är du verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig o din kille eller:O

2011-02-17 @ 21:14:10
Postat av: amanda eckerbrandh

just precis!

2011-02-17 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0