1 januari

tjapåer!
vakna med eve brevid mig i dag vid kvart över 3 tror jag, vi gick upp och satte på våra datorer och kolla fb och lyssna på  muik och skit och sånt, sen gick vi upp och åt frukost toast fick de bli (y) hur gott som helst hihi
sen gick vi ner och tvätta av oss borsta tänderna och satte på oss myskläder och bara satt upp håret inget speciellt idag precis så vi orka icke göra i ordning oss men aa sen vid tjugo i 6 gick eve hem och åt och jag åt med sen vid kvart över 7 typ, sen kom hon tillbka till mig vid 8 tror jag de va och då satte vi på en film men vi fatta inte ett piss så vi pausa den filmen och satte på fångarna på fortet i stället några bloggar kännda bloggare va blandannat: paow, blondin-bella och foki sen när de va slut börja Rally brudar och då såg vi på de också och åt lite gott med till :) för en timma sen gick hon hem och nu gör jag inte så mycket sitter vid datan och lite så.
En sak måste försöka vända om på dyngnet för de känns som att man sover bort hela dagarna nu på lovet, händer alltid samma sak varje lov men så blire, så därför måste jag vända tillbaka de och inte gå och lägga mig runt halv 5, 5 på morgonen pcj sova till 2 halv 3 -.- inte kul
men nu harjga inget mera att skriva mera, vi hörs i morn pusssss:*


2 bilder på mig för ganska så länge sen :)


Kommentarer
Postat av: frida dehlin

du är så vacker gumman ! <3

2011-01-03 @ 00:57:00
URL: http://themoonlightstar.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

nae usch frida, men tack ändå desamma! <3

2011-01-03 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0