kom hem precis

från Lindköping va och kolla på freddes match, dom förlora med ganska så mycket men konstigt när dom dock inte va så många och domarna va ju helt sjuka i huvet.
Men iallfall den hära helgen har jag vart med min älskling, fredas med fredde och sebbe och lördag match vann med 2-1 fick min första utvsing (a) så de kan bli hehe, men aa och sen träffa jag fredde, bella och eric vi såg film och chilla lite hos eric, vid 12 typ hämta henka fredde och mig och då åkte vi hem till fredde, sov där mysigt hihi aa sen idag då så åkte vi och kolla när han spela match då och nu är jag hemma är hungrig i magen känner jag men maten är på g (y) så jaa ni nu har jag inget mer och skriva puss och hej!

Fredde! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0