Måndag

Hejsan sväjsan hihi :D skojja nae men hejhej i går spela jag match gjorde ett mål de va väl bra men vi förlora med 4-3 men ändå skit bra spelat brudar (y
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag då vakna vid 7 gick upp och fixa mig sen gick till skolan med eve, sluta vid halv 2 men hade nått samtal med min mentor, sen när jag kom hem va eve hemma hos mig,  vi gjorde toast sen la oss i soffan och dog ;o såg på tv sen somna vi hehe ovanligt sen väckte hon mig så gick vi ner och gjorde inte så mycket och sen gick vi hem till henne så såg vi film och så, nu sitter jag vid datan försöker plugga engelska glosor, men orkar inte men aa...
Skypar också med älskling och sebbe lite små roliga, men har faktiskit inget mera att skriva om idag så här slutar jag pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0