Nyårsafton!

hej hå på er förlåt mig för jag är ganska så jätte sämst på att blogga :o men aa vet inte why jag inte har bloggat men aa :p nu är det den 1 Januari 2011 ett nytt år helt enkelt de ska va bäst som man säger med alla år som kommer! men min nyårsafton spenderades med Eveline, Anna, Fredde och sebbe, de börja med att jag och eve åkte ner till stan vid runt halv 1 gick runt och storsa lite hon köpte hårfärg som jag sen färga när vi kom hem.

Eveline: hej!
Amanda: vem sa du hej till?
Eveline: till dig haha,
Amanda: Jaha haha hej pårej!
En haltimma senare...
Amanda: Tja!
Eveline: Vem sa du tja till?`
Amanda: till dig haha
Eveline jaha haha tjafan :D
HAHA ganska kul xd

lite så där inget kul fast de va lite små kul ändå men nae fortsättning på de andra nu...
Aaa men iallafall, sen åkte vi hem någon gång innan 3 och då färga jag hennes hår, sen efter de gick vi hem till mig och då duscha jag fett skönt :) sensensen vettni så fixa vi oss sen haha mycket sen och men hehe men skitesamma :p vi fixa oss iallfall sen gick vi hem till eve igen ooch åt potatisgratäng och oxfelie skita gott :D
älska mat!!! sen nu kom de igen :p så gick vi tillbaka hem till mig och då platta jag håret för de han jag inte innan sen kom anna och efter ett tag kom fredde och sebbe, vi va alltså hos mig på nyår eeh jae :) eve och jag bråka 5 min innan tolv slaget :) hahahaha men aa sen fira vi hehe gulligt :p haha fult de lät då ;o aja anna drog vid 1 tror ja och dom andra vid halv 3 tror jag. Nu ligger eve i min säng och halv sover och jag sitter här som en mupp :)
Nae men jag börjar med blir lite små trött nu faktiskt så de blir att klä om till sovtröja, tvätta av sig sminket och borsta tänderna sen lägga sig och sova i hjäääl! så ni får ha de bäst hoppas bi hade en bra nyår och att 2011 kommer bli bäst!
Fan va mycket jag skrivit haha :o

GOTT NYTT ÅR!





             En himmlans mörk bild på mig och suddiga anna :p


Ganska så trötta killar fredde och sebbe i sängen och halv sover typ :p

Orka inte ta bilder typ men de får duga haha inga roliga
ens men jag bryr mig inte :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0