sega ja jag vet :p

Men iallafall hej på er, första skoldagen i dag 2011 ett halvår kvar till sommarlov, eller aa typ, de gick väl så där och gå upp men konstigt när man har vänt på dyngnet totalt på lovet, men försöker att vända tillbaka de iallfall och de har väl gott hyffsat bra men aa, gick upp runt halv, tjug i i 7 skit seg gjorde i ordning mig lite granna och sen kom eve kvart över 8 och tjugi över börja vi idag så de börja med att vi hade svenska trodde man typ kunde få en dag slapp i skolan men nej självklart inte -.- schemat är som förra året sämst... men vi sluta halv två i dag som vanligt, och eve följde med mig hem och så kolla vi på tv och halv sov, nu sitter jag vid datan och skypar med älskling :* så har inget mera att skriva mera puss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0