Trött

Har precis duschat och så och skypar just nu med mitt hjärta, finns inte så där jätte mycket att säga om den hära dan, skola först sluta tjugo i 3 hade bild sista lektionen självporträtt håller vi på med, ganska så där jätte svårt är det men de går :) hoppas den blir bra när jag är klar som jag dock inte tror men man får ju alltid hoppas.
Sen plugga ja lite spanska sen åt och efter kolla på träningen, men de finns inte så mycket att skriva som sakt, känner att jag är sämst att blogga nu för tiden... nu ska jag skydda håret och och borsta det, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga vad som helst i min frågestund i bloggen ..

www.lizamaynelly.devote.se

2011-01-21 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0