Härlig onsdag


Bild från rohdos.

Blev inget inlägg igår kväll, men jag och eve va ialf ute och cykla och svängde för bi min mormor och morfar i skarphagen och hälsa på dom lite åt glass och snacka en massa skit bara trevligt trevligt. Sen åkte vi vid kvart över 11 och svängde för bi tim och snacka med han lite, sen hemmåt och satte på en film och myste :)


idag vakna jag och eve vid 12 och gick uppåt och åt frukost, sen gick vi ner och bytte om till bikini och la oss i den härliga värmen till lite över 3, och sen duscha och nu är vi i fräsch oh så efter att man vart insmörjd med kokos olja så nu känner man säg fräsch igen. Får se vad vi ska göra dådå laga mat snart tror jag börjar bli lite små hungrig, men skriver mer ikväll pusselipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0