Världens sämsta blogg kan jag lova...

Hejhej, känner att de här är världens sämsta blogg.. Och de kan ju bro på lite att jag inte uppdaterat och de ska jag börja med nu varje dag, eller kan ju inte lova att de kankse blir varje dag men ska försöka en då!


Idag då så har jag solat från halv 1 till 4 en aning varmt är det ju faktisk men ska fan inte klaga nu är solen här och då kan den lika gärna stanna här med. Snart ska jag träffa min babe eveline hon sover hos mig i natt så de blir väl mys och ladda ner nån film och nått gott att äta, innan så vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, vi är väl ute ska jag välk tro och hittar på nått. Som sagt ska försöka blogga mera har inte vart så kul att göra de precis men så kan man ju känna ibland kankse? :) Kan nog slänga in ett inlägg senare med men annars hare bra.

( Vill göra om min header med för den är så jävla ful och tråkig, men eftersom jag inte bloggat så har jag inte tänkt på de, men en ny skare ialf bli)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0