Kan ju börja med att säga...

Vilken seg dag ;o hej vi har ju prao nu i 2 veckor, jag och becca praoar på fräcka fröken, de börja med att våran handledare eller vad de heter hade sakt till oss när vi fråga om praou platts att vi skulle börja vid halv 10 första dagen, ja men de är väl klart vi kommer då liksom, när vi väl är där då så är han inte där själv utan 2 andra gamla gummor som va araber som prata arabiska, vi fatta exakt, dom sa habibi och grejer till oss och de va de ända man fatta, sen när dom prata lite svenska så hörde man inte vad dom sa utan försökte lista ut haha helt sjukt, men sen så kom han vid halv 11 och då sa ha att vi skulle vänta till en annan skulle komma som är våran boss eller vad man ska säga så vi kunde få information under våra 2 veckor praktiks tid, men nej när han kom hälsa han inte ens på oss, dom prata inte ens med oss, under 2 timmar så satt vi på arslet och inte gjorde ett skit, när man fråga om dom behövde hjälp nae inte nu, nae okej :) sen blev klockan kvart i ett helt plösligt då blev jag verkligen iriterad jag sa tilll dom att vi är här för att praktisera inte för att sitta som 2 fån kan vi få göra något nu eller kan vi få äta våran lunch nu? och de va då efter att jag hade sakt till dom att vi ville ha nått att göra och att vi ville äta nu dom börja prata med oss och sa vad vi kunde göra. Hoppas verkligen de inte är så här i 2 veckor för då smäller jag av haha, hoppas vi får lära oss nya saker i morn osv annars va de här tråkigt, usch... Men aa nyss kom jag hem eller inte nyss för en halvtimma sen, börja ju som sakt halv 10 och skulle igentligen sluta 5 men vi fick sluta 4 så vi ska börja 11 och sluta 5 varje dag skit kul, fast... Oj vad jag skriver inget kul för er säkert och läsa om min tråkiga dag på praon, menmen, lite skönt att skriva av sig ialf, puss påer :*

vi gjorde allt våra lunch själva, inte så vanlig lunch kanske men jag
gjorde en bagett med skagenröra galet gott och becca gjorde 2 toastar och sallad som hon inte åt upp haha.
imorn blire doonken mums :*


beccas tröja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0