Måndag

hej, igår så spela vi ju match och de blev 1-0 till oss skiiit bra tjejer,  2 vinster på en helg inte så nedrans dumt faktiskt ;) så de va våran sista match för den hära sesongen, bara att träna tills vi sen i april åker på Örebro cup
som vi va på förra året med skit kul, roligare ska de bli får vi hoppas i år ;) Men jaa de va lite om i går, ajustä haha eves pappa och min pappa våra ( tränare ) dådå, hade klätt upp sig värsta för våran skull med kavaj och grejer, skit snygga karar haha, sen åkte vi och åt pizza med laget, jätte mysigt och trevligt, fick min mat först vilken tur man hade alltså hihi (a) De va gårdagen de!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag
gick upp vid 7 gjorde i ordning mig lite enkelt sen gick till skolan med eve, sluta vid halv 2 och när jag kom hem va jag alone, såg på tv och lite så där, och nu så pluggar jag no: examination om kondomer som jag sa förra veckan :) men har inget mera att komma med nu mera, kanske nått mer inlägg senare får se, känner att jag har skrivit bok nu lite tråkigt för er att läsa, men inget kul igentligen att blogga för ingen komenterar nått då menar jag inte några dumma och idiotiska komentarer som är otroligt onödiga och så... aja ha den härlig dag puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0